Hej Miss. Borderline

Postat av: Pats

Åh, men fina :*

Jag känner igen mig SÅ väl, på typ allt.

Dels fitt-ångesten och att jag vill skada mig själv (jag brukar slita bort hår och klösa med naglarna) och make-up-knullandet efteråt, va fan blir man så jävla kåt efteråt för egentligen?



Skönt att vi har underbara barn och män som kan fiska upp oss lite från ångesthelvetet.



2010-10-13 @ 23:16:35
URL: http://nejmenheej.blogspot.com
Postat av: Ika

Det är så skönt att veta att man inte är ensam om att vara på detta viset.

Känner mig helt jävla matt psykiskt och fysiskt idag!

Men nu har jag lust igen, lusten är tillbaka och jag ska faaan klara av allt detta.

:*

2010-10-13 @ 23:21:55
Postat av: border-fucking-line

Ja... Vet ju hur det är. Men jag önskar att jag hade nån att ha makeup-sex med efter något sådant... Den kärleken vill jag ha... KRAM!

2010-10-13 @ 23:42:47
URL: http://borderfuckingline.wordpress.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: