Likmask?

Postat av: Malin.

Du får passa på medan han är på dagis?

2010-10-05 @ 23:39:05
URL: http://santhic.blogg.se/
Postat av: Ika

Jo, det vet jag ju förstås!

Men om det inte vore ett problem skulle jag inte ta upp det..Heh.

Komma igång med saker och tinfg, duvet!

Därför jag behöver boendestödjare, pronto!

2010-10-06 @ 01:10:44
Postat av: Tankgirrl

Jag vet hur det är man hinner inte allt när de är på dagis! Ett tips är att göra en checklista, jag gör en mentalt men man kan ju göra det rent fysiskt också. Jag brukar bestämma en sak i varje reklam på TV och vika tvätten framför TVn är TV beroende :P

W kan ju hjälpa till att diska, det brukar de gilla :)

Och lite skit i hörnen är ingen fara ;)

2010-10-06 @ 09:35:28

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: